неділя, 2 жовтня 2016 р.

Програма-підказка для навчання англійської мови

Завдання: написати програму-підказку для навчання англійської мови. Для цього на форму виводиться комплект картинок; унаслідок клацання мишею на кожній із них у нижній частині форми виводиться підпис - назва зображеного на картинці предмета англійською мовою.
Хід роботи
  1. Запустити Lazarus.
  2. На формі помістити 12 компонентів Image.
     3. У нижній частині форми помістіть компонент Label. Встановіть для нього такі властивості: 
         Font - Size=12, 
         Font - Style - fsBold=true.
     4. Створіть обробник події Click для Image1. Впишіть в нього рядок програмного коду:
         Label1.Caption:='Cheese';
     5. Аналогічно створіть обробники подій  Click для компонент Image2 - Image12, які будуть містити таку ж саму команду, що і в п.4, тільки потрібно поміняти слово Cheese на Calculator, Candle, Bouquet, Car, Pumpkin, Palm-tree, Plane, Jeep, Dices, Anchor, Hare відповідно до зображень.
     6. Збережіть проект в папці Англійська у власній папці.
     7. Запустіть проект на виконання.

Немає коментарів:

Дописати коментар